Salaiselta ristipistoystävältäni tuli tänään postia :D Kiitos todella paljon Jaana!!!
Olin kyllä aivan "pihalla", kuka mahtaa ystäväni olla... ei sitten mikäänlaista käsitystä ollut!

Ihania lahjoja olen sinulta saanut! Oih, eihän niiden ihanuutta voi edes sanoin kuvata! Sydämessä sykkii kiitollisuus ihanista lahjoista, jotka kaikki ovat tarpeellisia ja kiitollisuudella vastaanotetut!

Tämän päivän postista paljastui tuiki tarpeellinen; heijastin! Minä olen niin huono ollut niitä käyttämään - saatikka että olisin joskus edes sellaista ostanut - ja juurikin viikolla lenkillä ollessani totesin, että KYLLÄ PITÄISI OLLA! Ja nyt minulla on, kiitos Jaanalle!

"Elämän parhaat asiat eivät ole tavaroita" jääkaappimagneetti löytyi myös paketista ja näinhän se on! Vaikka kaikki mitä olen saanut ovat olleet aivan ihania tavaroita, niin kyllä tässä on kolmen kuukauden aikana alkanut odottaa ystävältä postia :D

Niin, paketissa oli vielä Jobelanin Sand Castle kangas, DMC.n joulukuusi -minikitti sekä kortti, jossa Jaana kertoi hieman itsestään.

Kiitos Jaana, olet ollut ihana ystävä!

I received a package from my secret stitching friend! Thank you so much Jaana!!
I didn't have the slightest idea who she is!

I have received so wonderful gifts from Jaana, words just cant describe how wonderful they have been! My heart beats with thankfullness for all the wonderful and useful gifts I have received during these past 3 months.

In todays mail I found a DMC Christmastree -minikit, Hand Dyed Jobelan "Sand Castle", a
luminous badge, a card telling me a bit about herself and a magnet with the words "The best things in life are not things". How true these words are!!

Thank You Jaana, you have been such a wonderful friend!

288048.jpg