Eilen illalla pistelin yhtä työtä, jonka löysin "virallisten papereiden" seasta emsmileo.gif, lienee joutunut sinne muuton yhteydessä. Ihan kiva oli pistellä - vaikka tuolla vartoo noita "tärkeämpiä" juttuja...

Last night I stitched on a piece that I found in my "offical papers"
emsmileo.gif, guess it was placed there during our move. It's a nice piece to stitch - even though I do have "more important" stitchings waiting...
 
Tänään kävin sitten silmälääkärissä - hyvä niin! Silmässä on vain allergian oiretta, ei siis mitään tulehdusta. Samalla lääkäri sitten tarkisti näköni - sekin ilo maksoi 80€ emangry.gif emembarrassed.gif ja taas täytyy sanoa, että hyvä että katsoi! Vasen silmäni on romahtanut! Viime vuoden toukokuussa sylenteri tuossa vasemmassa silmässä oli -2, nyt se on -6,25. Ettei hirmusti ihmettä, jos joskus "ei oikein näe mitä pistelee" emwink.gif. Kiitos nykypäivän lääketieteelle tämäkin ongelma saadaan jotenkin korjattua! Eli nyt vartoon aikaa silmäklinikalle Helsinkiin ja siellä sitten viisaat päättävät mitä tuleman pitää. Nyt sain uudet lasit, halvimmat mahdolliset, kun niitä en sitten pidemmän päälle sitten tarvii, jos meinaavat jotain operoida tms.

I went to the eyedoctor (could someone please tell the official name?!) and it's good I did! Luckily I don't have an eyeinfection! The doctor also checked my sight - costing 80€
emangry.gifemembarrassed.gif! It's good that he did! My left eyesight has collapsed! In May 2006 the cylinder was -2, now, just 1y and 4 mths later it's -6,25. So it's no wonder if I don't always see what I stitch emwink.gif. Thanks to today's  medical knowladge there's something that can be done! Now I'm waiting for an appointment to the  eyeclinic in Helsinki, so that the doctors in their wise minds  will tell me what will be done.  I got new glasses, the cheapest found, to use while waiting for a possible operation or what ever they decide.

Jeps, eli nyt pistojen pariin! So now it's back to stitching!
 
Syksyn lämpimän säyvn terveiset kaikille! 
 
Wishing everyone warm autumn colour days!