Aloitettu kolmatta kertaa (ensin kävi niin nolosti, että kangas ei ollut tarpeeksi leveä..., toisella kertaa kankaan tiheys oli vallan "suuri", joten nyt kolmas kerta toden sanoo!!!) ja näyttää vallan nätiltä - ainakin omiin silmiin :D Vielä on vaikka kuinka tehtävänä! Kangas on itse värjäämäni ja lankoina käytän bingossa voitettuja Dinky Dyes silkki lankoja, jotka ovat muuten vallan ihania käyttää!! Anteeksi huono kuvan laatu... tarvinnee vielä opiskella tätä alaa enempi!

Started for the 3rd time (the first time my fab was too little...., second time my ct was way too "big" so now let the third time be it!!!) and it looks just wonderful - at least in my eyes :D Still have a lot to stitch! I've dyed the fab myself and the floss is Dinky Dyes silks which I won in a bingo. And it's sooooo nice to stitch with them! Sorry for the poor structure of the pictures, guess I need to do some studying with how to handle them!



372895.jpg

373011.jpg