Tanssin ilosta täällä!!! Tänään postimies kantoi minulle 2 ihanaa ja kaunista kirjekuorta!!! Tunnen itseni niin onnekkaaksi! Varsinkin tänään, tänään oli juuri se päivä saada näin ihanaa postia!

I'm happy dancing here!!! Today the postman brought me 2 wonderful and beautiful envelopes!!! Oh I feel so lucky!! Especially today, it was just the perfect day to receive these envelopes, they really made my day!!!

Yksi kuori oli Suelta Talo-vaihdossa. Etupuolen 3 taloa oli pistelty kauniisti yhden yli ja tällä puolella oli myös osoitteeni. Kääntöpuolelle Sue oli pistellyt mitä kauniimman talon puutarhoineen ja aitoineen sekä sydämen! Hän oli pistellyt tekstin "Koti on missä" (etupuolella) "sydämesi on" (kääntöpuolella). Sue oli keksinyt ihanan idean kuoren kääntöpuolen reunuksiin; hän oli pistellyt sanan "talo" eri kielillä kuoren molempiin reunoihin. Ja jottei ilo loppuisi kesken kuoren sisältä löytyi ihania lahjuksia; kirje, JBW Designsin sampleri malli nimeltään "Peaceful home" and myös - elämäni ensimmäinen - neulamagneetti, jotain jota olen odottanut jo tosi kauan! Kiitos Sue todella paljon!!!!

One envelope was from Sue from the House-exchange. A beautiful envelope stitched on the front over one, having 3 little houses and the add's. On the back side Sue stitched a wonderful house with a garden, trees and fence - and a heart! She also stitched the text
Home is where (on the front) the heart is (on the back). And I just love what Sue did to the back of the envelope; the word house in different languages stitched by both sides of the envelope. And to spoil me, she also added gifts; a sampler chart from JBW Designs
called "Peaceful home" and also - my first ever - needle magnet. Something I've been wanting for a long time! And Sue wrote a letter also. I am so happy to have received this beauty! Thank You Sue so very much!!!!

937241.jpg

937238.jpg

937243.jpg


Toinen kuori tuli aikaisena yllätyksenä! Sain sydän kuorivaihdon kirjekuoreni Lisalta. Ja mikä ihanuus se on! Edessä on iso sydän, jonka sisällä on kukkia, osoitteeni ja mitä suloisimmat pienet sydän napit. Kääntöpuolella on lisää sydämiä, niin pisteltyjä kuin nappejakin. "Sydän näkee sen mikä on silmälle näkymätön" teksti on kirjattu myös kääntöpuolelle. Täytyy sanoa, että tämä lause on juuri sitä mitä oma elämäntilanteeni tässä vaiheessa käsittää! Se sai minut ihan kyyneliin! Tänään tuntuu ihan syntymäpäivälle: Lisan kuoressa oli myös lahjoja. Ihana kukka kortti, jossa Lisa kertoi tämän kuoren olevan hänen ensimmäisensä ja olen todella otettu, että juuri minä olen vastaanottajana! Lisa laittoi myös 2 tokkaa punaista lankaa, 2 palaa sydänkuvioista kangasta, punaisen puisen sydämen, neuloja (todellakin tarpeeseen!) ja kirjanmerkin, jossa teksti; "Tee kaikki sydämellä". Olen niin otettu kaikesta tästä kauneudesta! Kiitos Lisa sydämeni pohjasta!

The other envelope was a early suprise! I received my hearts envelope from Lisa. And what a beauty it is! On the front a bit heart with flowers inside it, my add and also the cutest of buttons in heart shape. On the back are more hearts, both stitched and buttons. "The heart sees what is invisible to the eye" is stitched on the back and I have to say that this was just the saying for me in this situation of life! It got me into tears! Ontop of everything Lisa has finalized the envelope with lace on both sides. Such a beauty! Today really feels like a birthday; Lisa also spoiled me with gifts! A realy nice card with flowers in which Lisa told me that this is her first mailart. I am so honored to be the receiver! Lisa also included 2 piece of
wonderful heart printed fabric, a red wooden heart, red floss, needles (boy do I need them!!) and also a book mark which says: " Do all things with love". I am so taken of all of this beauty! Thank You Lisa from the bottom of my heart!

937229.jpg

937228.jpg

937231.jpg


Tunnen itseni niin onnekkaaksi saadessani nämä 2 kaunista kirjekuorta! Toivon, että pystyn välittämään hyvän olon tunteeni teille kaikille!

I feel so happy to have received these 2 lovely envelopes! I hope I can let this good feeling flow over to everyone else!