Koko alku viikko on mennyt "pidellessä" sairastupaa. Nuoremmat lapset ovat olleet kotona useamman päivän sairastamassa, tyttärellä kuumetta ja pojalla aivan mahdoton flunssa. Tänään on poika päässyt jo kouluun, tytär viettää tämän päivän vielä toipilaana kotona. Ja äite on yrittänyt pistellä ja onnistunutkin, ehkei ihan niin paljoa ole tullut tehtyä potilaiden seurassa, kuin jos olisin ollut yksin lasten ollessa koulussa. Mut no hätä, ihana on ollut olla ja hoivata lapsia ja pistojakin on syntynyt :D

This week has gone "keeping" a sickhouse. My younger children have been home for several days being sick, my DD has had a fever and my DS has had a terrible flu. DS got to go to school today :D, but DD will be staying home to gather strength, hope she gets to go to school tomorrow! And mum's tried to stitch and managed to do so, not as much though than what I would/could have done if DD and DS would have been in school.  But no worries, it's been nice to take care of my children and I have stitched anyhow :D

Tänään on tarkoitus etsiä pääsiäiskorttiin mallia ja aloittaa sen pistely. MSN:n Ristipistoilijat ryhmässä on pääsiäiskorttiswappi meneillään ja siihen omaa korttia suunnittelen/pistelen. Muuten jääkin pääsiäiskortit tälle vuodelle tekemäti, aika ei yksinkertaisesti riitä ja mitenkä sitä huomaa aina näin viime hetkeen, että olishan niitä voinut vaikka tehdäkin... No, josko ensi vuonna muistaisi aloittaa ajoissa heti vuoden vaihteen jälkeen.... lupaa en kyllä! Katsotaan sitä sitten ensi vuonna.

Today is time to pick out a chart for an eastercard and start stitching it. We have a eastercardswap on the MSN Ristipistoilijat (Cross Stitchers) group and this card I'm doing is for this exchange. I won't be stitching other eastercards for this year, I simply don't have time and with realizing at the last minute that easter is just round the corner it's just not possible to do all the cards I'd need and ofcourse I could have realized it earlier.... Well, maybe next year I could start early enough, just after New Years... but I won't promise anything! Let's see what happens next year.

Ihanaa lopputalven päivää sinulle!
Wishing you a wonderful winterday!