Tänään ja eilen tuli sitten pisteltyä ja hieman solmittuakin :D Synttärilahja on ompelua vaille valmis, toinenkin synttärilahja on viittävaille valmis ja solmuhuivi on edistynyt muutaman kerroksen. Eli kivalla mallilla. Ja niin, ne rrät ovat myös edistyneet, ihan pian on valmista kahden osalta. Maanantaina täytyy käydä lankaostoksilla ja tehdä ne muutamat puuttuvat pistot, jotta saan sitten kolmannenkin postiin :D

I've managed to stitch and crochet a few knots during today and yesterday :D One birthdaypresent is ready, once I get the sewing done and an other b-daypresent is starting to look ready after a few stitches. So stitching wise life is looking good :D Oh yes, the rr's I've got have also got a few stitches into them and 2 are almost ready. Come Monday I'll buy a few missing floss and stitch the missing stitches. Then it's off to the postioffice to mail them home :D

Sauna on lämmin, joten taida siellä käydä, sitten etsin silmälasini jostain (joutuivat hukkaan, kun käytin lapsia uimassa, toivottavasti ovat käsilaukussa tai autossa...) ja pistelen hieman.

Our sauna is warm so I think I'll go there, then I'll find my eyeglasses (I've missplaced them while taking my children to swin, I hope to find them in my handbag or car...) and stitch some more.

Aurinko on hellinyt meitä lähestulkoon koko päivän ja minä RAKASTAN sitä!!! Ilma on ollut tosi lämmintä ja ihanaa ja on saanut minut paremmalle mielelle! Haluu lisää aurinkoisia ja lämpimiä päiviä :P

The sun has been shining today and I just LOVE it!!! The weather has been very warm and wonderful and it has uplifted me :D I want more sunny and warm days :P