Jippii!!! Tänään on intoa löytynyt ristipistoihin. Olen istunut koko illan pistelemässä ja tuntuu tosi mukavalle nähdä kättensä töitä :D Kuvapäivitystä laitan sitten, kun työ on valmis, sillä tänä iltana pistot ovat olleet syntymäpäivälahjaa, niin tarvii vartoa, että työ on sitten myös perillä!

Yippii!!! I've found inspiration to stitch!! I've been stitching this whole evening and I just love seeing the works of my hand :D I'll post pictures once this stitching is ready and at it's final destination; being a birthdaypresent I have to wait until it's owner has it :D

Tänään tuli myös puitua tätä yh-taloutta ja todellakin taloutta; kävin läpi kaikki kuitit, jotka ovat kertyneet viimeisen reilun kuukauden aikana ja tein selontekoa niistä, enempikin itselleni :) Hieman myös hahmotusta tulevaisuuden varalle, sillä nyt kun olen lasten kanssa yksin ja ainoa "tulon" saaja niin rahaa on vähempi ja niiden kanssa on oltava tarkkana, että piisaa sitten seuraavaan "tuloon". Heh, tämä kun on ollut hieman sellaista asiaa, jota aiemmin en ole oikein oppinut, kenties nyt jo on korkea aika siihenkin oppia!

Today I've been going through this singlemum budgetpolicy and the actual budgetpolicy; I went through all the receipts of the past month and made an update on them, more or less for me :) It's also looking into the future since being alone with my children and the only one with "income", it means that there's less money and I have to be presice with them, so that there's money to go all through the month until the next "income". LOL, this area has been something that I haven't managed that well before, now it's about time to learn this part of life also!

Nyt vielä muutama pisto ja sitten nukkumaan. Kauniita unia ja levollista yötä kaikille!

Now it's time for a few more stitches and then it's off to slumberland. Wishing everyone lovely dreams and a peaceful night!