Tänään tuli Keniasta sähköpostia vanhemmiltani, jotka ovat vielä ensi vuoden kesään asti siellä töissä. Ja ah! Kyllä mulla on maailman ihanimmat vahemmat!!! Heiltä tuli viestiä, että kyselen muuttoautoa/apua pianon ja painavempien tavaroiden siirtoon - pariksi kolmeksi tunniksi! Voisinko parempaa joululahjaa saada???? Kyselen nyt hintaa ja katsotaan sitten miten käy. Mutta helpostus on mitä suurin, jos saisin nuo raskaammat tavarat muuttomiesten vieminä!!! Yes!!!! :D:D:D

I received an email from Kenya from my parents, who are working there until next years summer. Oh boy! I really have the best parents ever!!! They told me to ask for moving help from a firm that does them professionally - for two or three hours, to help me get the piano and bigger funiture moved to our new home!!!! Could I get a better Christmas present????? I've asked for the price via internet and let's see what happens. It's such a big relief to have those heavy things carried out by professionals! Yes!!! :D:D:D

Love you mum and dad!!