Well, here I am, one tooth pulled out today, so there's one less to bite with. I have to confess that I fear going to the dentist; not because of what they do, but because of the fear of pain. I've done just about everything not to have to go, but this time it was a MUST!!! Over the summer one tooth has been chipping off piece by piece and now when I finally got myself to go to the dentist he said that nothing can be done - other than take the rest of it out. The good thing is that he said my teeth are in better state than what I had thought they would be, so now I'll be having healthier teeth once I have a few fixed up! And after all it really wasn't that bad!! I suppose the way the dentist treated me was a huge help too! So I really hope that my fear has gone - if not all atleast that part that stops me from going! :D

Tänään on sitten vedetty yksi hammas pois, eli purukalustoa on yksi vähemmän. Täytyy tunnustaa, että olen aina pelännyt hammaslääkäriin menoa; ei niinkään lääkäriä vaan kivun pelkoa. Tähän asti olen vältellyt menoa hammaslääkäriin niin pitkälle kuin vain mahdollista, nyt vain oli PAKKO!!! Kesän aikana yksi kulmahampaista on murentunut pala palalta pois ja nyt kun sain itseni lääkäriin niin hän sanoi, ettei mitään ole enää tehtävissä - muuta kuin tuon tyngän poisto. Hyvänä pidin sitä, ettei hampaani olekaan ihan niin retuperällä kuin kuvittelin niiden olevan, eli toivoa vielä on saada hyvät ja ehjät hampaat! Eikä tuo lääkärillä käynti nyt sitten kuitenkaan ollut niin paha kuin pelkäsin. Tietenkin asiaa auttoi todella paljon lääkärin ystävällinen suhtautuminen! Toivon, että pelkotilani on nyt poissa - tai ainakin siinä mallissa, että uskallan mennä tulevaisuudessakin hammaslääkäriin! :D

Today has yet been a wonderfully warm and sunny day! My children have been playing outside with their friends - well, my girls went to the city center to do some shopping, but I guess you can call that "going out with friends" and my youngest has actually been playing with our new neighbour's son. And ofcourse it's been swimming day! My girls are swimming at Usmi (a very small lake just 9km from our home) at the moment and will be coming home later when my brother takes his own daughter to swim. It's wonderful to have a small lake near by, considering the fact that there aren't make lakes around Hyvinkää.

Tänään on ollut jälleen kaunis ja aurinkoinen päivä! Lapseni ovat leikkineet ulkona ystäviensä kanssa - no, tytöt ovat käyneet keskustassa ostoksilla, mutta kaipa se lasketaan "ystävien kanssa ulkona olemiseksi" and kuopus on ollut se, joka on leikkinyt alakerrannaapurin pojan kanssa. Ja tietenkin näin helteinen päivä on ollut uintipäivä! Tyttöni ovat parhaillaan uimassa Usmissa (pienen pieni järvi noin 9km meiltä kotoa) ja tulevat kotiin, kun veljeni vie omaa tytärtään uimaan - kyyti sitten tyttöni samalla kotio. On kyllä ihanaa, että tuo järvi on tuossa vieressä, kun tässä Hyvinkään ympäristössä ei niin järviä olekaan.

I've done nothing much today LOL - well, coming home from the dentist made me take a few hours easy! Now I'm poindering which is more important; washing the dishes and vacuuming or cross stitching... hmmm... Guess stitching is more important LOL, but I guess I'll just have to do the chores before stitching...

Aika laiska päivä on tänään ollut itsellä *hih*. Hammaslääkäri käynnin jälkeen oli kyllä tarpeeseen muutaman tunnin huilailu! Nyt mietin kumpi on tärkeämpää; tiskaaminen ja imurointi vai ristipistely ... hmmmm... Pistely varmastikin on tärkeämpää *hih*, mut kaipa nuo kotityöt on tehtävä ensin ja sitten vasta pisteltävä...

Until the next time: Have a nice day!

Kunnes jälleen; Hyvää päivää sinulle!