Se on sitten elokuun viimeinen sunnuntai - huih, kun on tämäkin vuosi kiiruhtanut kiiruulla eteenpäin. Kohtahan on jo taas joulu... emdgust.gif

It's the last Sunday in August - wow, this year has been running! Soon it's Christmas
emdgust.gif
 
Viime yönä tuli jälleen seurattua kisoja. Illalla menin kyllä nukkumaan, laitoin kyllä hertäys kellon soimaan emsmiled.gif, jotta herään kisoja katsomaan. Kello soi, mutta minä laitoin sen pois päältä ja meinasin, että nyt nukutaan. Nooooo.... heräsin kuitenkin, kun esikko tulikin kaveriltaan kotio kahden jälkeen - hänen piti olla siellä yötä, mutta oli kuulemma kolmas pyörä, kun kaverin poikakaverikin oli siellä, joten päätti tulla kotio - ja hetken tytön kanssa juttelin ja sitten päätinkin, että kun kerta hereillä ole niin katsonpa kisoja. Ja siitä asti olenkin sitten hereillä ollut emsmileo.gif. Pistellähän tietty piti, hieman sain tuota Septemberiäni edistymään, sitten taas poimin salomonit ja sitä tein tovin. Ja kun aamu valkeni ja kisat loppuivat yön osalta niin totesin, että tuo salomonin tekeleeni on aivan liian leveä emcry.gif, joten otin ja purin koko homman emangry.gif. No, onneksi ei ihan koko yö mennyt harakoille käsitöiden suhteen.

It was sports night last night - again. I did go to sleep in the evening, having put my alarmclock to wake me when the games begin
emsmiled.gif, but once it rang I just turned it off and continued sleeping.... until my first born woke me up giving me a fright! She had gone to her friends to stay over night, but came home around 2 am, she had felt being the  third wheel with her friends boyfriend staying over night also. We had a chat and  then I decided to watch the games after all - being awake already. And I've been up since emsmileo.gif. "September" got a few more stitches and after awhile I took my Salomon knots and worked on that. At daybrake, with the games ending for the night I realized that my crochet was way too wide emcry.gifso I undid the whole thing emangry.gif. Well, I did get some stithcing done :D

853173.jpg
 
Naiset juoksevat parhaillaan 800m välieriä, joten taidanpa siirtyä tästä sohvalle emsmilep.gif.

The ladies are running 800m now, so it's time to go sit on the sofa
emsmilep.gif.
 
Ai niin, aamulla kävin koiruuden kanssa lenkillä ja kylläpä oli kylmä. Takkia sai päälle heittää ja siltikin paleli, sormetkin oli ihan jäässä, kun sisälle tulin puolen tunnin lenkin jälkeen. Kääk, syksy saapuu emcrook.gif.

Oh yes, this morning - taking a walk with our dog Kipi - was really cold. Even with a coat on it was freezing, my fingers chilled when we got back home after a half an hours walk. Autumn is arriving...
emcrook.gif
 
Leppoisaa sunnuntain jatkoa sinulle emrose.gif
Wishing you a peacefull Sunday
emrose.gif