Rästissä ollut työ edistyy huimaa vauhtia :D Kuvapäivitystä sitten, kun työ on valmis ja kotiutunut.
I'm soooo late with one stitchingand have been stitching it and doing good progress :D I'll post a picture once it's ready and safely home.

Itselleni aloin neulomaan kesätoppia. Kiva malli löytyi Novitan 2008 kesän numerosta ja langaksi valitsin ihanisen punaisen :D Etukappaletta valmiina 20cm, joten vielä on puikkojen heiluttava valmiiseen toppiin. Esikon bolero valmistuikin sitten ajoissa kevätjuhliin :D
I started knitting a summertop for myself. I found a nice model in Novita 2008 summer magazine and chose wonderful red for the colour :D I've stitched about 20cm (8 inch) of the front, so I've still got a lot to knit before it's ready. I did manage to get my DD's bolero ready in time :D

Tasan 2 viikkoa on töitä takana. Aamuherätykset ottavat lujille, kun en vielä ole oppinut menemään tarpeeksi ajoissa nukkumaan (vitsin jalkapallon em-kisat ;) ). Herätty kyllä on ajoissa, iltapäivästä sitten nukuttaa mahottomasti ja päiväuniakin olen nukkunut - jotka taas omalta osaltaan vie yöunia... Ihan mukavaa on ollut, välillä on töitä, välillä istutaan ja parannetaan maailmaa ja odotellaan tyynessä myrskyn edellä. Eilen oli mielenkiintoinen koulutuspäivä, josta jäi eväitä kotiinkin - turvallisuus asioista kun oli puhe. Ensi viikosta työmatka lyhenee, kun siirryn takaisin kodin liki elokuun alkuun asti. Kiva juttu! Työpäivä lyhenee vajaalla tunnilla per päivä!
It's been 2 weeks since I started working. Waking up early in the morning is still tough - haven't learned that I should go to sleep earlier in the evening (ok, European Football champs are one reason ;) ). I have woken up early enough to get to work on time, but I'm really tired by the time I get home and sometimes a day nap is just a must! Which take away sleep from the night... It's been nice working, sometimes we actually have something to do, sometimes we just sit and try to make the world a better place. Yesterday we had a interesting day on security. It was good information that can be used at home aswell. Starting next weeks Monday I'll be working at an office closer to home until the end of July. And I really like it, since my work day shortens almost an hour!

Siis kiirettä, väsymystä, priorisointia (ko) on ollut, kun en ole koneelle ehtinyt. Mutta tässä nyt pikaiset terveiset lounastauon lomassa!
So I've been busy, tired, prioritising - haven't been on the computer much. But here's a quick hi while having lunch!