Ensimmäinen pistely"maratoni"viikonloppu on takana. Olipa kiva saada potkua tuollaisesta ideasta! Pistelytunnit jäivät kyllä vähiin, mitäpä sitä kolmen lapsen yh ja kahden koiran omistaja pysty _vain_ istumaan ja pistelemään perjantaista sunnuntaihin, vaikka mieli olisi kovasti tehnyt. Tulosta syntyi, josta olen kiitollinen ja otinpa pistelyprojektiksi Passione Ricamon Moon Fairy Spirit työn, jonka olen aloittanut jo aikaa sitten, enkä siinä oikein edistynyt aiemmin. Nyt siis tulos on tällainen ja minä olen erittäin tyytyväinen!

My first stitch a thon weekend is over. It was nice to get some kick to stitching through this SAT idea! My stitching hours were less than what I had thought of, but hey, I am a single mum to three children and have 2 dogs, so I can't _just_ sit and stitch a whole weekend through, even though I would have loved to! Something got done, of which I am grateful of and I had chosen Passione Ricamo's Moon Fairy Spirit for my stitching. I've started it way back not having stitched much on it before, so it was the ideal stithcing for this weekend and I am very happy! Here's what I stitched!

930239.jpg

Progress pic's found here