Esikon kummisedälle pistin viestiä ja hän lupasi katsastaa tilannetta. Puoli kuuden aikaan sitten ajoin autoni - juu, edessä talvirenkaat, takana kesärenkaat eikä onneksi näkynyt poliiseja missään :P - heidän pihansa eteen. Miika kun omistaa kunnon työvälineet niin jo lähti mutterit irti :D Ja siinä samalla sitten vaihtui eteenkin kesärenkaat :D Kiitos kovasti Miikalle avusta! Vaihdon jälkeen menin sitten huoltamolle tarkistamaan renkaiden paineet ja hieman oli epäsuhtaiset, nytpä sitten ovat kunnossa. Eli hyvä on kesällä autolla ajella - ja on muuten huomattavasti hiljaisempi auto ajaa kuin talvirenkaiden jurinat (nastojen nakutus) on poissa.

My firstborn DD's godfather was the one I sent a text message to and he promised to check out the situation with my front tyres. Half past 5 I drove over to their home - yep, I had wintertyres in front and summertyres at the back, lucky for me no police were around :P.  Miika owns good tools and so the front tyres got changed in just a short while :D Thanks you very much Miika! After the changed I drove to a pertolstation and checked out the air in the tyres and with a bit of adjustment I got them just perfect. So it's off cruising during the summer - and the car is nice and quiet to drive!