Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus, kun olen tänne päivitellyt noita pistojani. Paljoahan en ole ehtinyt tekemään, muutaman piston vain. Nuo muutamat pistot kuitenkin vievät töitäni eteenpäin, joten iloitsen niistä :D

It feels like eternity since I've had an update on my stitchings. I haven't been able to do much, just a few stitches. Yet again those few stitches take my work forward, so I'm happy about them :D

Eilen illalla mieheni lähti yövuoroon ja lapsetkin sain nukkumaan siinä samalla. Äiteetä ei paljoa uni painanut, joten päätin tehdä "sillisalaattia"; työstin tunnin verran yhtä työtä, sitten siirryin seuraavaan ja sitä pistelin tunnin ja vielä kolmattakin työtä samanmoisen ajan pistelin, pikkutunneille asti siis meni viime yö. Kaikki mitä pistelin eilen/yöllä olivat 23 to go -projektiini liittyviä ja tässä kuvapäivitystä.

Last night my DH left for nightshift and I got my children to bed at the same time. Mummy wasn't tired so I decided to make a "mixup"; I stitched on one job for an hour and then took an other and stitched on that for an hour. I also managed to stitch on a third job, so I was awake until the early hours. All what I stitched on where from my 23 to go -project and here are a few update pictures.

528995.jpg
Passione Ricamon Moon Fairy Spirit


 528997.jpg
April-Mai sampler


528998.jpg
Popcorn ja ystävät
Popcorn and his friends