Iso kiitos kaikille teille, jotka olette kommentoineet :D On ihana huomata, kuinka moni on kirjoitellut ja mieltä piristää erityisesti tervetuloa takaisin toivotukset sekä jaksamis toivotukset!

A big thank you to all of you who have commented :D It's  been really nice to see so many comments and specially uplifting have been the "welcome back's" and "hope you're feeling better" thoughts!


Äitini ja isäni lähtivät tänään vuodeksi takaisin Keniaan. Olin lasteni kanssa heitä kentälle viemässä/saattamassa ja saatiinkin sanoa heippa ihan viimeisellä hetkellä ennenkuin he nousivat koneeseen. On aina niin vaikeaa sanoa "hei", tällä kertaa kuitenkin se ei ottanut niin koville kuin aiemmin. Ok, olin kyynelissä! Jotenkin nyt kuitenkin - kun heidän lähdöstään on kulunut muutama tunti - olo on ihan ok heidän lähdön kanssa. He palaavat 11kk kuluttua ja niinkuin eilen totesin, niin onhan tämä maailma pienentynyt tämän ihanaisen internetin myötä. Eli voin olla heihin yhteydessä vaikka päivittäin, jos siltä tuntuu! Äiti sanoi lapsillenikin, että mummille ja vaarille voi lähettää sähköpostia juuri niin usein kuin heistä sille tuntuu.

Today my mum and dad left back to work for a year in Kenya. We (me and my children) took them to the airport and got to say bye at the very last moment before their plane left. It's always so hard to say good bye, but this time it wasn't as hard as before. Ok, I was in tears! Just somehow now - when a few hours have gone by - it feels ok for them to have gone. They will be back in 11 months and as I said yesterday, the world is smaller with this wonderful internet. So I can be intouch with them everyday if I feel like it! And mum told my children that they can email grandma and grandpa just as often as they like.

Piston pistoa ei taas tänäänkään ole vielä tullut pisteltyä. Josko taas tässä iltasella saisin jotain aikaan, toivottavasti!! Tuntuu kuitekin, että tämä päivä on mennyt kohinalla. Jaa niin... se eilen ostettu uusi tietokone - vanhempieni siis - aiheutti tänään kahteen otteeseen murheita. Ensin kuului vain "piiiiiiiippppppp" kun koneen laittoi päälle. No ei kun kone auki ja tarkistamaan, että kaikki palaset on kohdallaan. Tadaa - kone alkoi pelittää.... kunnes näytölle tule viesti, ettei käynnistystiedostoa löydy.... arrrgggghhhhh!!! Minä kannoin koneen ostopaikkaan ja siellä myyjä otti sen hoteisiinsa, tarkisti, että kaikki on paikallan ja sitten kone käyntiin. Jotain nappia hän sieltä painoi (F11, kun kysyin) ja siitähän se sitten käyttöjärjestelmä lähti asentumaan :D:D:D Koneen kävin hakemassa asennuksen jälkeen ja hauskaa oli, kun tämä myyjä/asentaja totesi :"YES! Mä osasin!!" - oltiin meinaan soitettu HP.lle ja kysytty neuvoa, eikä siellä sanottu muuta kuin "palauta kone, siinä on jokin tehdasasennusvirhe, saat uuden koneen tilalle". Myyjä kyllä muisti "kehua" tätä tukea ;)

I haven't stitched one stitch today. I suppose I'll do some stitching this evening, hopefully!!! I feel like this day has gone past really fast. Oh yes... the computer my father bought yesterday has given me a headache twice. First it just said "beeeeppppp" when I put the computer on. I opened it and checked that everything was in place. Tadaa - it started working.... until a notice came on the screen saying that the is no boot file.... aaaarrrrggggghhhh!!! I took the computer back to the shop where it was bought from and a salesman took it and checked it too, put the computer on, pressed a button (F11 when I asked what he did) and it started working :D:D:D I picked the computer up later and the salesman gave me a good laugh by saying: "YES! I made it!!" - we had called HP support for advise and all they could say is "Return it and get a new one". The salesman gave his "praise" to the support system ;)

Ristipistot huutelevat tuolta sohvalta, taitaa olla aika paneutua niihin! Kunnes jälleen *vilkuttaa ja toivottaa kaikille kauniita unia*

My ccs is calling me from the sofa, best get to them now! Until the next time *waving and wishing everyone a good nights sleep*